Merhabalar,
Notebook, laptop önerisi istiyorum.
2 aydır araştırıyorum ama bir grubun övdüğüne diğeri sövüyor gibi iki ara bir derede kalıyorum.
2 ayda 7-8 bin tl zam geldi ve stokta ürün bulamıyorum.
Genellikle render, tasarım, autocad, analiz gibi mimarlık, mühendislik işlerinde kullanılacak,
32 GB Ram, 17.3 ekran olmazsa olmaz gibime geliyor, en az da 4060 olması lazım bütçem 50 60 civarında, ne alabilirim ?
Slayer monster alayım diyorum herkes uzak dur diyor, 2 aydır video izlemekten, yorum okumaktan bıktım açıkçası.
Masaüstü alamam.
Sizce ne alabilirim arkadaşlar.