fuatboluk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi bakıyorsun. O kaliteyi bulmak mümkün değil. 5 yıl lenovo ideapad kullandım. Birkaç ay önce artık power tuşu çalışmamaya başladı. İnanıyorum ki artık bilgisayarlar dahada narin. Yani 5 - 6 yıl bir bilgisayarı kullanırsak şu zamanda öpüp başımıza koyalım. Herşey çok hızlı tüketiliyor. Üreticiler artık bizleri hızlı tüketen bir insan modeli inşa ettiler. Bunun böyle olduğunu biliyoruz, şikayet ediyoruz. Ama elden de bir şey gelmiyor
Keza zaten Lenovo öyle bir politika güdmüyor. Kaç tane modelini kullandım aynı kalite. Net!