Bu arada çok önemli bir detay daha, Elimdeki Lenovo G580 13 yıllık olmasına ve sürekli adaptöre takılı kullanmama rağmen bataryası 45 dakika gidiyor, (elektrik kesildiğinde 45 dakikam var

ordan biliyorum.) Ne bataryada şişme, ne yavaşlık. Monster, asus falan filan alsak 5 yılda batarya şişer. hp filan boş.
Kesinlikle öyle hocam ama maalesef artık bilgisayarlar 13 yıl öncesi gibi değil. Rahmetli amcam 2008 yılında Kazakistan'da bir bilgisayar getirdi. Thinkpad modeli. Bir gelmişti. Tank gibi 😅
Şimdi bakıyorsun. O kaliteyi bulmak mümkün değil. 5 yıl lenovo ideapad kullandım. Birkaç ay önce artık power tuşu çalışmamaya başladı. İnanıyorum ki artık bilgisayarlar dahada narin. Yani 5 - 6 yıl bir bilgisayarı kullanırsak şu zamanda öpüp başımıza koyalım. Herşey çok hızlı tüketiliyor. Üreticiler artık bizleri hızlı tüketen bir insan modeli inşa ettiler. Bunun böyle olduğunu biliyoruz, şikayet ediyoruz. Ama elden de bir şey gelmiyor