Trendyol (dava açmak soru)
6
●400
- 30-12-2024, 15:23:59Üyeliği durdurulduSelamün Aleyküm. Herkese kolay gelsin arkadaşlar Cumartesi günü saat akşam 10-11 cıvarlarında marka ismi başvurusun da bulundum 2 gün içinde geri dönüş yapılacağı söylendi fakat her aradığım da talep oluşturuyoruz deyip bir köşeye atıyorlar ve konuyu destek kısmından otomatik mesaj gibi cevap veriliyor gerçekten tek yaptıkları olay şu sırf PUAN almak için müşteri hiz. puan alınca büyük ihtimalle maaşları artıyor puan almak için peşlerinde döndürüyorlar gerçekten bu durum böyle gibi geliyor artık bana mağazayı açtım logo banner ekleyemiyorum hata alıyorum destek açıyorum düzeltmiyorlar sadece otomatik mesaj gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar marka ismi 2 gün iş günü içerisin de olur deniliyor aradığım zaman ret edilmiş tekrar talep açalım deyip yine başa döndürüp temsilcimizi PUANLARMISINIZ resmen bu işi paraya veya PUANA döndürmüş gibiler benim kayıtlarım mevcut destek taleplerim ve ilgilenmediklerini görüyorum sadece destek talebi açılıyor ne müş hiz. ne de panelde ki destek hattı bu durumu çözüyor ben aramasam markamın ret aldığını bile haber verilmiyor tek dedikleri bizim puanımız değerlendir bu durum da avukatımla gerçekten dava açsak kazanır mıyız maksat kazanmak değil ilgilenmedikleri için gerçekten sağlam bir kanıtla sunsak bu durumu gerçekten ilgilenilmiyor belki bazı Hocalarımızın başına gelmiş olabilir ne kadar büyük şirket olurlarsa olsunlar haklıysan haklısındır bilgilerinizi ala bilir miyim çünkü aynı senaryo dönüp duruyor çok sıkıldım.
- 30-12-2024, 15:28:07Merhaba, yaşadığınız durum, hizmet sağlayıcıların taahhüt ettiği destek ve bilgilendirme yükümlülüklerini yerine getirmemesiyle ilgili. Hukuki olarak, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat kapsamında, hizmet sağlayıcının "ayıplı hizmet" sunması durumunda hak talebinde bulunabilirsiniz. Destek talepleriniz, geri dönüş yapılmadığına dair kanıtlar (e-posta, mesaj kayıtları, çağrı geçmişi) ve mağduriyetinizle ilgili belgeler, güçlü bir hukuki dayanak oluşturabilir. Bu durumu çözmek için öncelikle noter kanalıyla ihtarname göndererek hizmetin taahhüt edildiği şekilde yerine getirilmesini talep edebilirsiniz. Çözüm sağlanmaması durumunda, Tüketici Hakem Heyeti'ne veya mahkemeye başvurarak zararınızın tazmini ve hizmet aksaklığının düzeltilmesi için dava açabilirsiniz.
Konuya ilişkin profesyonel destek almak için tarafımla iletişime geçebilirsiniz. - 30-12-2024, 15:30:10Üyeliği durdurulduEvet hocam çok haklısınız mesela müşteri hiz. görüştüğüm zaman bana deniliyor ki tarafımızca size mail gelecektir diyorum ki gelmiyor daha öncede atacaklarını söylediler ama mail gelmiyor bu sefer mail adresinizi kontrol edelim diyorlar ediyorlar doğru mail adresi neden gelmediğini sorunca spam düşmüş olabilir diyorlar es geçiyor gibiler gerçekten hakkımı savunmak istiyorum resmen PUAN almak için çabalıyorlar peşlerinde döndürüyorlar gibi gerçekten böyle bütün kanıtlarım yazışmalarım destek taleplerim mevcuttur.fatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2024, 15:38:47Üyeliği durdurulduGerçekten okurken yorulmanızı söylemeniz hoş bir durum değil okumak zorun da değildiniz hocam size kimse zorla okuyun demedi ben burada mağdur olan tarafım farkında mısınız bilmiyorum fakat trendyol pazar yeri olanlarla görüştüm böyle bir durum yaşadığını görmedim sizi yargılamıyorum yanlış anlamayız lütfen fakat okumak zorunda değilsiniz hayırlı günler dilerim.eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2024, 15:45:21Evet haklısınız okumak zorunda değildim. Fakat eticaret ve özellikle trendyol satış tarafıyla ilgili biri olarak, bir gafletle okumuş bulundum.ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlız bu iletişim tarzıyla sizin işiniz biraz zor, dünya etrafınızda dönmüyor. Bunu anladıktan sonra belki mağduriyetinizi çözersiniz. Allah trendyol ekibine sabır versin, size de geçmiş olsun. - 30-12-2024, 15:48:01Üyeliği durdurulduEmin olun iş tamamen zeka da bitiyor size daha açık bir şekil de söyleyip kırmak istemiyorum fakat siz hala durumun farkında ya değilsiniz ya da gerçekten zeka eksikliğinizi görüyorum satıcı haklıdır kanunu ve gerçekten talep oluşturup başlarından attıklarını anlamakta zorluk çekiyorsunuz aslında şöyle bir şey var başa gelmeden insan anlamaz diye o yüzden yaşamadığınız durum hakkında konuşmak yerine sizin için susmak daha hayırlı olacaktır. RABBİM size de anlayacak bir zeka akıl nasip etsin size daha fazla cevap verip kırmaktan korkar ve kul hakkına girmek istemiyorum yazdıklarınızı okumayacağım hayırlı günler.eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle