fatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, yaşadığınız durum, hizmet sağlayıcıların taahhüt ettiği destek ve bilgilendirme yükümlülüklerini yerine getirmemesiyle ilgili. Hukuki olarak, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat kapsamında, hizmet sağlayıcının "ayıplı hizmet" sunması durumunda hak talebinde bulunabilirsiniz. Destek talepleriniz, geri dönüş yapılmadığına dair kanıtlar (e-posta, mesaj kayıtları, çağrı geçmişi) ve mağduriyetinizle ilgili belgeler, güçlü bir hukuki dayanak oluşturabilir. Bu durumu çözmek için öncelikle noter kanalıyla ihtarname göndererek hizmetin taahhüt edildiği şekilde yerine getirilmesini talep edebilirsiniz. Çözüm sağlanmaması durumunda, Tüketici Hakem Heyeti'ne veya mahkemeye başvurarak zararınızın tazmini ve hizmet aksaklığının düzeltilmesi için dava açabilirsiniz.

Konuya ilişkin profesyonel destek almak için tarafımla iletişime geçebilirsiniz.
Evet hocam çok haklısınız mesela müşteri hiz. görüştüğüm zaman bana deniliyor ki tarafımızca size mail gelecektir diyorum ki gelmiyor daha öncede atacaklarını söylediler ama mail gelmiyor bu sefer mail adresinizi kontrol edelim diyorlar ediyorlar doğru mail adresi neden gelmediğini sorunca spam düşmüş olabilir diyorlar es geçiyor gibiler gerçekten hakkımı savunmak istiyorum resmen PUAN almak için çabalıyorlar peşlerinde döndürüyorlar gibi gerçekten böyle bütün kanıtlarım yazışmalarım destek taleplerim mevcuttur.