eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, sabırlı olmayı denemelisiniz. Ortada dava açılacak bir durum görünmüyor.
Ek olarak şikayetinizi okurken gerçekten yoruldum. Bir kaç noktalama işareti kullansanız harika olurdu.
Gerçekten okurken yorulmanızı söylemeniz hoş bir durum değil okumak zorun da değildiniz hocam size kimse zorla okuyun demedi ben burada mağdur olan tarafım farkında mısınız bilmiyorum fakat trendyol pazar yeri olanlarla görüştüm böyle bir durum yaşadığını görmedim sizi yargılamıyorum yanlış anlamayız lütfen fakat okumak zorunda değilsiniz hayırlı günler dilerim.