Selamün Aleyküm. Herkese kolay gelsin arkadaşlar Cumartesi günü saat akşam 10-11 cıvarlarında marka ismi başvurusun da bulundum 2 gün içinde geri dönüş yapılacağı söylendi fakat her aradığım da talep oluşturuyoruz deyip bir köşeye atıyorlar ve konuyu destek kısmından otomatik mesaj gibi cevap veriliyor gerçekten tek yaptıkları olay şu sırf PUAN almak için müşteri hiz. puan alınca büyük ihtimalle maaşları artıyor puan almak için peşlerinde döndürüyorlar gerçekten bu durum böyle gibi geliyor artık bana mağazayı açtım logo banner ekleyemiyorum hata alıyorum destek açıyorum düzeltmiyorlar sadece otomatik mesaj gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar marka ismi 2 gün iş günü içerisin de olur deniliyor aradığım zaman ret edilmiş tekrar talep açalım deyip yine başa döndürüp temsilcimizi PUANLARMISINIZ resmen bu işi paraya veya PUANA döndürmüş gibiler benim kayıtlarım mevcut destek taleplerim ve ilgilenmediklerini görüyorum sadece destek talebi açılıyor ne müş hiz. ne de panelde ki destek hattı bu durumu çözüyor ben aramasam markamın ret aldığını bile haber verilmiyor tek dedikleri bizim puanımız değerlendir bu durum da avukatımla gerçekten dava açsak kazanır mıyız maksat kazanmak değil ilgilenmedikleri için gerçekten sağlam bir kanıtla sunsak bu durumu gerçekten ilgilenilmiyor belki bazı Hocalarımızın başına gelmiş olabilir ne kadar büyük şirket olurlarsa olsunlar haklıysan haklısındır bilgilerinizi ala bilir miyim çünkü aynı senaryo dönüp duruyor çok sıkıldım.