İşçi çıkarmaları başladı..
55
●5.218
- 28-12-2024, 00:27:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçen sene zam yapılmadı ve şuan enflasyonun altında zam yapıldı buna rağmen çıkartıyorsalar durum bayağı sıkıntılı. Benim çalıştığım plazada da durum aynı ne firmalar zar zor ayakta duruyor. Ben de 2020 gibi asgari ücret artışında işsiz kalmıştım.
- 28-12-2024, 12:37:55Puhahakeremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakma komik geldi yazdıkların.
Koç holding KAP bilançosuna yanlış diyen örgütlü ve sayıştay raporları ile çalışan bir çalışansın
Sen küçük esnaflarla çalışa çalışa holdingleri de küçümser hale gelmişsin. İspat deyip ispatlayamaman komik. Ben kap haberini yazıyorum sen ise yanlış rahatlıkla kanıtlayabilirim diyorsun ama ortada "rahatlıkla kanıtladığın gerçeği" göremedik?
Kanıtla da sayende binlerce koç holding yatırımcısı senin ispatların sayesinde dava açıp hakkını arayabilsin.
Kanıtları bekliyorum, kanıt geldiği an bir koç holding yatırımcısı olarak dava açayım.
Alacağım tazminatla seni de görürüm merak etme. Bak kahvedeki dayıların hesap makinesiyle hesabı gibi sadece dedikodu olmaktan öte geçecek "örgütünle" olan hesaplamaların.
Bak bu gönderinden sonra kanıt yapamazsan madara olursun. Ben kap haberini yazdığım için madara olacak olan koç holding.
Hadi el birliğiyle hakkımızı alalım şu zenginlerden!
Bekliyorum kanıtları.

Kusura bakma komik geldi yazdıkların.