Geçen sene zam yapılmadı ve şuan enflasyonun altında zam yapıldı buna rağmen çıkartıyorsalar durum bayağı sıkıntılı. Benim çalıştığım plazada da durum aynı ne firmalar zar zor ayakta duruyor. Ben de 2020 gibi asgari ücret artışında işsiz kalmıştım.