Blackbirdtech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

TheMasky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dnaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aglooka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanya da herşey yolunda beyler. Bir tek otomotiv çok kötü oda çinliler piyasayı aldı diye. Bizimde tanıdıklar var almanyada. Hepsi memnun.