Respectt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zor gerçekten bende döküm fabrikasında çalışıyorum toplam işçi sayısı 700 den 300ün altına düştü kısa zamanda.Hergün birilerini çıkarıyorlar sıra ne zaman bize gelcek diye bekliyoruz. Bu süreçte borç altınada girilmiyor önümüzü görmüyoruzki. Herkesin hakkında hayırlısı olsun zor zamanlar.
Gerçekten öyle hocam. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun