dnaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşçi çıkarmaları başladı..
55
●5.218
- 25-12-2024, 21:54:38Yo geliyor gidiyor burada iş kuracak yakında , neden öyle dediniz sizin ortamlara biraz uzağımismail02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2024, 22:16:01bu devran çağlar sanırım sizin anlattığınız masala ilk karşı çıkanlardan birisidnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2024, 22:20:01Peki selam söyleyin bendendertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2024, 22:23:21Ne bekliyorduk? Rekabet varken, o kadar gider varken yıllardır farkında olmadan her sektör küçülmeye gitti. İş gücü yükü kalan işçiye biniyor.
Şimdi soralım;
25 işçinin yaptığı iş 6 günde bitiyorsa
20 işçinin yapacağı aynı iş 6 günde nasıl bitecek?
E avrupa nasıl çin le iş yapmayacak, zaten ruslar doğal gazı kesti, enerji sıkıntısı var amerika bende al diyor ama 3 katı fiyat 