dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada daha da kötüye gidiyormuş durum, arkadaşımla konuştum büyük şirketler iflas açıklamaya başlamış, yeni amerika başkanı oturduktan sonra bekleniyordu ama hızlı başlangıç olmuş malesef.
Arkadasinin gurulu düzeni var demi, o yüzden türkiyeye gelemiyor.