Almanyada daha da kötüye gidiyormuş durum, arkadaşımla konuştum büyük şirketler iflas açıklamaya başlamış, yeni amerika başkanı oturduktan sonra bekleniyordu ama hızlı başlangıç olmuş malesef.
Arkadasinin gurulu düzeni var demi, o yüzden türkiyeye gelemiyor.