• 15-12-2024, 21:13:49
    #1
    Merhaba 55pus8309 modelini aldım gayet beğendim kutudan itibaren kendim kurdum, yazılımını da kurdum tv taramasını da yaptım tv açıldı kullandım 2 saat kadar sonra kapatmak için altındaki tuşa birkaç saniye basılı tuttum tv kapandı tekrar açtığımda yine tv kurulum ekranı beni karşıladı. Bu normal mi? Ben mi yanlış kapattım tvyi?
  • 15-12-2024, 21:20:56
    #2
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 55pus8309 modelini aldım gayet beğendim kutudan itibaren kendim kurdum, yazılımını da kurdum tv taramasını da yaptım tv açıldı kullandım 2 saat kadar sonra kapatmak için altındaki tuşa birkaç saniye basılı tuttum tv kapandı tekrar açtığımda yine tv kurulum ekranı beni karşıladı. Bu normal mi? Ben mi yanlış kapattım tvyi?
    bende 50pus 6272 olması lazım ondan var 5 yıl once almıştım hıc oyle bseye denk gelmedım hocam
  • 15-12-2024, 21:23:24
    #3
    Merhaba. Biz öyle bir sorun yaşamadık. Hep kumanda kullandık. Alttan kapatama kısmında ise tıklayıp açılan küçük menüden kapattığımız oldu sorun yaşamadık şuana kadar.
  • 15-12-2024, 21:24:45
    #4
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Biz öyle bir sorun yaşamadık. Hep kumanda kullandık. Alttan kapatama kısmında ise tıklayıp açılan küçük menüden kapattığımız oldu sorun yaşamadık şuana kadar.
    Kumandadan bir kez basarak kapatıp açtığım oldu ama sanki uyku modu gibi kapanıyordu o yüzden alttan kapattım açılınca en baştan tv'yi kurdurdu bana
  • 15-12-2024, 22:58:49
    #5
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumandadan bir kez basarak kapatıp açtığım oldu ama sanki uyku modu gibi kapanıyordu o yüzden alttan kapattım açılınca en baştan tv'yi kurdurdu bana
    Basılı beklememeniz gerekiyordu hocam hard reset tarzı bişey olmuş olabilir