Philips Ambilight TV Kullananlara Sorum Var
4
●94
- 15-12-2024, 21:13:49Merhaba 55pus8309 modelini aldım gayet beğendim kutudan itibaren kendim kurdum, yazılımını da kurdum tv taramasını da yaptım tv açıldı kullandım 2 saat kadar sonra kapatmak için altındaki tuşa birkaç saniye basılı tuttum tv kapandı tekrar açtığımda yine tv kurulum ekranı beni karşıladı. Bu normal mi? Ben mi yanlış kapattım tvyi?
- 15-12-2024, 21:20:56bende 50pus 6272 olması lazım ondan var 5 yıl once almıştım hıc oyle bseye denk gelmedım hocamUzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2024, 21:24:45Kumandadan bir kez basarak kapatıp açtığım oldu ama sanki uyku modu gibi kapanıyordu o yüzden alttan kapattım açılınca en baştan tv'yi kurdurdu banaD3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2024, 22:58:49Basılı beklememeniz gerekiyordu hocam hard reset tarzı bişey olmuş olabilirUzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle