UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 55pus8309 modelini aldım gayet beğendim kutudan itibaren kendim kurdum, yazılımını da kurdum tv taramasını da yaptım tv açıldı kullandım 2 saat kadar sonra kapatmak için altındaki tuşa birkaç saniye basılı tuttum tv kapandı tekrar açtığımda yine tv kurulum ekranı beni karşıladı. Bu normal mi? Ben mi yanlış kapattım tvyi?
bende 50pus 6272 olması lazım ondan var 5 yıl once almıştım hıc oyle bseye denk gelmedım hocam