Merhaba 55pus8309 modelini aldım gayet beğendim kutudan itibaren kendim kurdum, yazılımını da kurdum tv taramasını da yaptım tv açıldı kullandım 2 saat kadar sonra kapatmak için altındaki tuşa birkaç saniye basılı tuttum tv kapandı tekrar açtığımda yine tv kurulum ekranı beni karşıladı. Bu normal mi? Ben mi yanlış kapattım tvyi?