Merhaba. Biz öyle bir sorun yaşamadık. Hep kumanda kullandık. Alttan kapatama kısmında ise tıklayıp açılan küçük menüden kapattığımız oldu sorun yaşamadık şuana kadar.
Kumandadan bir kez basarak kapatıp açtığım oldu ama sanki uyku modu gibi kapanıyordu o yüzden alttan kapattım açılınca en baştan tv'yi kurdurdu bana