UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kumandadan bir kez basarak kapatıp açtığım oldu ama sanki uyku modu gibi kapanıyordu o yüzden alttan kapattım açılınca en baştan tv'yi kurdurdu bana
Basılı beklememeniz gerekiyordu hocam hard reset tarzı bişey olmuş olabilir