• 07-12-2024, 14:01:42
    #1
    Herkese iyi hafta sonları,

    Adana'da Çukurova ilçesinde oturuyorum. Fiber internet Adana'ya ilk geldiği günden beri Turkcell Superonline kullanıyorum. Ama artık Superonline'nın kopmalarından ve yüksek faturalar ödeyip düşük hızlar almaktan sıkıntı geldi.

    Aranızda Çukurova ilçesinde oturup özellikle Mahfesığmaz Mah. çevresinde mevcutta kullandığı internetten memnun olup öneride bulanabilecek var mıdır?

    Geçtiğimiz aylarda Kablonet gelip yeni altyapı çalışması yapıp, sıfır kablolar döşedi binaya. Aklımda şuan için Kablonet var. Bu çevrede Kablonet kullanımı, hız değerleri hakkında bilgi verebilecek olan varsa yine sevinirim.
  • 07-12-2024, 14:05:39
    #2
    Elektrik gittiğinde Superonline 'da kopma oluyor 4-5 gun gelmiyor. Onun dışında sorun yaşamıyorum. Onuda faturadan düşürtüyorum. 9 yıl oluyordur süper online kullanıyorum. Turk.net düşünebilirsin bana adsl 16 mbps teklif ettiler 😀
  • 07-12-2024, 14:11:58
    #3
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik gittiğinde Superonline 'da kopma oluyor 4-5 gun gelmiyor. Onun dışında sorun yaşamıyorum. Onuda faturadan düşürtüyorum. 9 yıl oluyordur süper online kullanıyorum. Turk.net düşünebilirsin bana adsl 16 mbps teklif ettiler 😀
    Hocam selamlar benimde en az bir o kadar olmuştur ama bir türlü hız sorununu çözemedim. Gündüz yine bir ihtimal ortalama değerleri yakalıyorum ama akşam özellikle 6-7'den sonra 10 mbps hızı görebilirsem seviniyorum.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum bizde bir sorun yok görünüyor diyip duruyorlar. Modem zaten oldukça eski bir modem Wifi-5. En azından bunu Wifi-6 ile değiştirin belki sorun düzelir diyorum ona da yanaşmıyorlar.

    Bakalım o yüzden alternatif arayışı içerisindeyim. Mersin'de ailemin evine bağlattım Kablonet 1 yıldan fazla oldu oldukça memnunlar. Ben de gittiğimde bakıyorum gayet güzel değerler alıyorum her seferinde.
  • 07-12-2024, 14:14:45
    #4
    Hocan bende 100 mb kullanıyorum 80 alıyorum teknik destek yollayacaklardı ücret çıkar diye istemedim.
    Modemi ücretiyle değişiyorlar.
    Eskiden 25 mbps kullanıyordum yine de fena değildi. Kablo.net bende araştırdım da çok şikayet var google maps yorumlarına bakın.
    Turk.net' i sorun önce ama millenicom'a geçmek gibi bir hata yapmayın
  • 07-12-2024, 14:32:34
    #5
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocan bende 100 mb kullanıyorum 80 alıyorum teknik destek yollayacaklardı ücret çıkar diye istemedim.
    Modemi ücretiyle değişiyorlar.
    Eskiden 25 mbps kullanıyordum yine de fena değildi. Kablo.net bende araştırdım da çok şikayet var google maps yorumlarına bakın.
    Turk.net' i sorun önce ama millenicom'a geçmek gibi bir hata yapmayın
    100 mb'e 80 harikaymış hocam. Ben o değerleri görsem üzerine para vereceğim Turkcell'e inanın o kadar sıkıldım.

    Öneriniz için teşekkür ediyorum. Bir Turk.net'i de inceleyim.
  • 07-12-2024, 17:39:13
    #6
    vay be işler degişmiş...2010 gibi adanaydım,ünide.duygu kafenin hemen yanında bi evde oturuyorduk,superonline geldi biz taşındıktan bi süre sonra.ttnetden superonline fibere geçtik,en ufak bi sorun yaşamadık.hatda bişey vardı,çok hoşuma gitmişti.atıyorum mesela hızımız 100lükse,105-110 filan gelirdi en az,sordugumdada 99a düşerse işte o ay para almayız,bilmem ne hediye ederiz filan diyorlardı.arada gelip sorun var mı,yardımcı olabilecegimiz bişey var mı diye elemanları dolaşırdı kapı kapı.hep derdim,sizden önce ttnetde 100 parası ödeyip 30u zor alıyorduk ama sayenizde internet konusunda cenneti yaşıyoruz diye ttnet her zaman sorunluydu,superonline da sonradan bozdu demek ki.yakın zamanda çok şikayet duymaya başladım bu konuda.
  • 07-12-2024, 18:07:56
    #7
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be işler degişmiş...2010 gibi adanaydım,ünide.duygu kafenin hemen yanında bi evde oturuyorduk,superonline geldi biz taşındıktan bi süre sonra.ttnetden superonline fibere geçtik,en ufak bi sorun yaşamadık.hatda bişey vardı,çok hoşuma gitmişti.atıyorum mesela hızımız 100lükse,105-110 filan gelirdi en az,sordugumdada 99a düşerse işte o ay para almayız,bilmem ne hediye ederiz filan diyorlardı.arada gelip sorun var mı,yardımcı olabilecegimiz bişey var mı diye elemanları dolaşırdı kapı kapı.hep derdim,sizden önce ttnetde 100 parası ödeyip 30u zor alıyorduk ama sayenizde internet konusunda cenneti yaşıyoruz diye ttnet her zaman sorunluydu,superonline da sonradan bozdu demek ki.yakın zamanda çok şikayet duymaya başladım bu konuda.
    Hocam size durumun şuan ne kadar kötü olduğunu şöyle özetleyebilirim. 1-2 sene önce modem arızalandı. Değişimi için teknik ekip gönderdiler. Ekip harika bir modem sorun yaşamazsınız dediği modem başka bir abonenin kullanıp geri Turkcell'e iade ettiği bir modemdi çünkü modemin arkasındaki seri numaraları ve yazılar silinmişti. Ekipteki arkadaşlara dedim ki bu modemin arkasındaki bilgiler silinmiş teknik bir arıza olduğunda çağrı merkezi bazen buradaki bilgileri soruyor sorun olur dediğimde haklısın abi biz gidip arabadan başka modem getirelim diyip şuan ki kullandığım antikayı takıp gitmişlerdi. Yani anlayacağınız kötünün iyisine mecbur kalmaya devam ettik. Siz Mersin'de ne kullanıyorsunuz hocam?
  • 07-12-2024, 18:14:25
    #8
    oncasey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size durumun şuan ne kadar kötü olduğunu şöyle özetleyebilirim. 1-2 sene önce modem arızalandı. Değişimi için teknik ekip gönderdiler. Ekip harika bir modem sorun yaşamazsınız dediği modem başka bir abonenin kullanıp geri Turkcell'e iade ettiği bir modemdi çünkü modemin arkasındaki seri numaraları ve yazılar silinmişti. Ekipteki arkadaşlara dedim ki bu modemin arkasındaki bilgiler silinmiş teknik bir arıza olduğunda çağrı merkezi bazen buradaki bilgileri soruyor sorun olur dediğimde haklısın abi biz gidip arabadan başka modem getirelim diyip şuan ki kullandığım antikayı takıp gitmişlerdi. Yani anlayacağınız kötünün iyisine mecbur kalmaya devam ettik. Siz Mersin'de ne kullanıyorsunuz hocam?
    adanada benim o taşındıgım evde ögrenciler vardı,onlar okulu bitirip çıktı ve biz girdik.bizden önce kablonet mi,uydu net mi ne diyorlar ya onu kullanıyorlardı.banada ttnete bulaşma,burdan devam et dediler.sonra superonline kurtardı bizi işte,sorunsuz kullandık.sende bian önce bi çözüm bulursun umarım hocam.ben mersinde şuan ttnet kullanıyoroum,fiber.sorun yok çok şükür.
  • 07-12-2024, 18:25:01
    #9
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adanada benim o taşındıgım evde ögrenciler vardı,onlar okulu bitirip çıktı ve biz girdik.bizden önce kablonet mi,uydu net mi ne diyorlar ya onu kullanıyorlardı.banada ttnete bulaşma,burdan devam et dediler.sonra superonline kurtardı bizi işte,sorunsuz kullandık.sende bian önce bi çözüm bulursun umarım hocam.ben mersinde şuan ttnet kullanıyoroum,fiber.sorun yok çok şükür.
    Anladım hocam teşekkür ediyorum. İyi akşamlar dilerim.