fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adanada benim o taşındıgım evde ögrenciler vardı,onlar okulu bitirip çıktı ve biz girdik.bizden önce kablonet mi,uydu net mi ne diyorlar ya onu kullanıyorlardı.banada ttnete bulaşma,burdan devam et dediler.sonra superonline kurtardı bizi işte,sorunsuz kullandık.sende bian önce bi çözüm bulursun umarım hocam.ben mersinde şuan ttnet kullanıyoroum,fiber.sorun yok çok şükür.
Anladım hocam teşekkür ediyorum. İyi akşamlar dilerim.