fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be işler degişmiş...2010 gibi adanaydım,ünide.duygu kafenin hemen yanında bi evde oturuyorduk,superonline geldi biz taşındıktan bi süre sonra.ttnetden superonline fibere geçtik,en ufak bi sorun yaşamadık.hatda bişey vardı,çok hoşuma gitmişti.atıyorum mesela hızımız 100lükse,105-110 filan gelirdi en az,sordugumdada 99a düşerse işte o ay para almayız,bilmem ne hediye ederiz filan diyorlardı.arada gelip sorun var mı,yardımcı olabilecegimiz bişey var mı diye elemanları dolaşırdı kapı kapı.hep derdim,sizden önce ttnetde 100 parası ödeyip 30u zor alıyorduk ama sayenizde internet konusunda cenneti yaşıyoruz diye ttnet her zaman sorunluydu,superonline da sonradan bozdu demek ki.yakın zamanda çok şikayet duymaya başladım bu konuda.
Hocam size durumun şuan ne kadar kötü olduğunu şöyle özetleyebilirim. 1-2 sene önce modem arızalandı. Değişimi için teknik ekip gönderdiler. Ekip harika bir modem sorun yaşamazsınız dediği modem başka bir abonenin kullanıp geri Turkcell'e iade ettiği bir modemdi çünkü modemin arkasındaki seri numaraları ve yazılar silinmişti. Ekipteki arkadaşlara dedim ki bu modemin arkasındaki bilgiler silinmiş teknik bir arıza olduğunda çağrı merkezi bazen buradaki bilgileri soruyor sorun olur dediğimde haklısın abi biz gidip arabadan başka modem getirelim diyip şuan ki kullandığım antikayı takıp gitmişlerdi. Yani anlayacağınız kötünün iyisine mecbur kalmaya devam ettik. Siz Mersin'de ne kullanıyorsunuz hocam?