oncasey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam size durumun şuan ne kadar kötü olduğunu şöyle özetleyebilirim. 1-2 sene önce modem arızalandı. Değişimi için teknik ekip gönderdiler. Ekip harika bir modem sorun yaşamazsınız dediği modem başka bir abonenin kullanıp geri Turkcell'e iade ettiği bir modemdi çünkü modemin arkasındaki seri numaraları ve yazılar silinmişti. Ekipteki arkadaşlara dedim ki bu modemin arkasındaki bilgiler silinmiş teknik bir arıza olduğunda çağrı merkezi bazen buradaki bilgileri soruyor sorun olur dediğimde haklısın abi biz gidip arabadan başka modem getirelim diyip şuan ki kullandığım antikayı takıp gitmişlerdi. Yani anlayacağınız kötünün iyisine mecbur kalmaya devam ettik. Siz Mersin'de ne kullanıyorsunuz hocam?
adanada benim o taşındıgım evde ögrenciler vardı,onlar okulu bitirip çıktı ve biz girdik.bizden önce kablonet mi,uydu net mi ne diyorlar ya onu kullanıyorlardı.banada ttnete bulaşma,burdan devam et dediler.sonra superonline kurtardı bizi işte,sorunsuz kullandık.sende bian önce bi çözüm bulursun umarım hocam.ben mersinde şuan ttnet kullanıyoroum,fiber.sorun yok çok şükür.