vay be işler degişmiş...2010 gibi adanaydım,ünide.duygu kafenin hemen yanında bi evde oturuyorduk,superonline geldi biz taşındıktan bi süre sonra.ttnetden superonline fibere geçtik,en ufak bi sorun yaşamadık.hatda bişey vardı,çok hoşuma gitmişti.atıyorum mesela hızımız 100lükse,105-110 filan gelirdi en az,sordugumdada 99a düşerse işte o ay para almayız,bilmem ne hediye ederiz filan diyorlardı.arada gelip sorun var mı,yardımcı olabilecegimiz bişey var mı diye elemanları dolaşırdı kapı kapı.hep derdim,sizden önce ttnetde 100 parası ödeyip 30u zor alıyorduk ama sayenizde internet konusunda cenneti yaşıyoruz diye ttnet her zaman sorunluydu,superonline da sonradan bozdu demek ki.yakın zamanda çok şikayet duymaya başladım bu konuda.