Emlakçı varmı acil yardım
12
●458
- 23-11-2024, 00:09:20Üyeliği durdurulduAblam ev kiralamış, ev sahibine 6000 vermiş emlakçıya 6000 depozito 8000 ev emlakçı diyorki bu para benim 1 aylık kira verdin sen bu doğru mu?
- 23-11-2024, 00:10:52ev sahibine 6000 (1 aylık ödedi)
emlakçıya 6000 (hizmet bedeli (yersen!!))
depozito 8000 (evden çıkarken alırsın.) - 23-11-2024, 00:11:47Üyeliği durdurulduEmlakçıya normalde ev sahibi vermiyormu hocambarisdogansutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2024, 00:12:13Üyeliği durdurulduemlakçı neden ev sahibinden almiyorda kiracıdan alıyor hocamopyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2024, 00:14:53evsahibinden de alıyor veya portfoyunu geliştirmek ve zengin tutmak için almıyor. ama kiralayandan alır. sonuçta hizmet alıyorsun. ev sahibindende alması gerekir ama çoğu zaman almazlar. sonuçta adamın malından para kazandılar. sen mecbur vereceksin. yok ben vermeyecem diyosan ozaman gidip sahibinden ev arayacaksın sokak sokak seçim senin vallaha hocam
- 23-11-2024, 00:15:23ikisindende alıyor. (çoğu ev sahibi önceden ben vermem diyip anlaşabiliyor o ayrı tabi)Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2024, 00:20:12Niye yersen sizde verdiginiz hizmetleri bedavaya versenize herkes faydalansın.barisdogansutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle