Emlakçı varmı acil yardım
12
●458
- 23-11-2024, 00:40:25Merhaba bir emlakçı olarak yanlis bir durum yok hatta emlakci sizden 7200 alıp fatura kesmeliydi. Kdv de almaliydi. Hizmet bedeli kiracıdan alınır bazı ülkelerde her iki taraftan da alinir. Ama resmi olarak bir problem yok emlakci hakkini almis
- 23-11-2024, 01:00:051 kira bedeli emlakcı komisyonuYusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kira peşin
1 kira depozito alınır.
depozito fazla alınmış oda muhim değil çıkarken aynen teslim edersen güncel kiran nekadar ise okadar geri alırsın - 23-11-2024, 01:02:26yersen derken ? herkesi aynı kefeye koymaktan vazgeçin derimbarisdogansutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2024, 01:04:39Hayır, kiralama işleminde kiralayan kişiden 1 aylık kira bedeli, 1 veya bazen 2 aylık depozito, ekstra olarak 1 aylık kira bedeli emlakçı komisyonu alınır.Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal çoğu firmada emlakçı komisyonu bir kira bedeli + KDV'dir. Normalde 7200 TL alırdı çoğu emlakçı.