Emlakçıya normalde ev sahibi vermiyormu hocam
Hayır, kiralama işleminde kiralayan kişiden 1 aylık kira bedeli, 1 veya bazen 2 aylık depozito, ekstra olarak 1 aylık kira bedeli emlakçı komisyonu alınır.
Kurumsal çoğu firmada emlakçı komisyonu bir kira bedeli + KDV'dir. Normalde 7200 TL alırdı çoğu emlakçı.