Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ablam ev kiralamış, ev sahibine 6000 vermiş emlakçıya 6000 depozito 8000 ev emlakçı diyorki bu para benim 1 aylık kira verdin sen bu doğru mu?
1 kira bedeli emlakcı komisyonu
1 kira peşin
1 kira depozito alınır.

depozito fazla alınmış oda muhim değil çıkarken aynen teslim edersen güncel kiran nekadar ise okadar geri alırsın