barisdogansutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ev sahibine 6000 (1 aylık ödedi)
emlakçıya 6000 (hizmet bedeli (yersen!!))
depozito 8000 (evden çıkarken alırsın.)
Niye yersen sizde verdiginiz hizmetleri bedavaya versenize herkes faydalansın.