Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emlakçı neden ev sahibinden almiyorda kiracıdan alıyor hocam
ikisindende alıyor. (çoğu ev sahibi önceden ben vermem diyip anlaşabiliyor o ayrı tabi)