• 17-11-2024, 13:40:56
    #1
    Merhaba hocalarım hayırlı pazarlar. 2 adet yd telefon aldım 17 bin tl den 34 bine geldi 1 sene sonra kayıt yaparım telefoncu dedi. Uzatma için nasıl almışım fiyatlar ve konu hakkında biraz aydınlatır mısınız.
  • 17-11-2024, 13:41:42
    #2
    fb'de xiaomi türkiye sayfasında emre var onunla konuş.
  • 17-11-2024, 13:42:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun. Sürekli geçici kayıtla uğraşamazsınız. Yılbaşından sonra kayıt ücreti 45 bin olacak. Kısa vadede karlı uzun vadede zarardasınız.
  • 17-11-2024, 13:44:09
    #4
    Hiç bir telefoncu kayıt yapamaz iade et. En fazla uzatma oluyor onuda sinirladilar
  • 17-11-2024, 13:46:36
    #5
    bsbilisimsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir telefoncu kayıt yapamaz iade et. En fazla uzatma oluyor onuda sinirladilar
    Yani kayıt derken uzatma iphonelerde bu şekilde ilerdiği için uzatma olarak kullanılsa nasıl olur her sene olarak belirli bir ücretle tek orjinali parasına 2 adet aldık
  • 17-11-2024, 13:47:12
    #6
    Onun yerine yurtiçi 11 alsan daha hayırlı olurmuş. Yd cihaz iPhone'lar da sıkıntı. Kayıt uzatırız derler sonra kapandı derler.
  • 17-11-2024, 13:48:32
    #7
    iPhone'a kayıt nasıl yapacakmış ve ücreti ne kadar olacakmış aydınlatabilir misiniz?
    Eğer telefonları kendinize aldıysanız kayıt yaptırmanıza gerek yok. İki telefonu çok rahat kullanabilirsiniz.
    İlk 6 ay mavi (renk örnek için verilmiştir)
    ikinci 6 ay kırmızı (renk örnek için verilmiştir)
    cihazı paşalar gibi kullanırsınız. Her sene cihazlar yenilendiği için sirkülasyonu bu şekilde tamamlarsınız hocam.
  • 17-11-2024, 13:50:52
    #8
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone'a kayıt nasıl yapacakmış ve ücreti ne kadar olacakmış aydınlatabilir misiniz?
    Eğer telefonları kendinize aldıysanız kayıt yaptırmanıza gerek yok. İki telefonu çok rahat kullanabilirsiniz.
    İlk 6 ay mavi (renk örnek için verilmiştir)
    ikinci 6 ay kırmızı (renk örnek için verilmiştir)
    cihazı paşalar gibi kullanırsınız. Her sene cihazlar yenilendiği için sirkülasyonu bu şekilde tamamlarsınız hocam.
    Hocam birisi anneme birisi kardeşime artık telefonları cok eskımıştı almışken 2tane aldık aynı zamanda acılır muhtemelen.
  • 17-11-2024, 13:51:33
    #9
    Bildiğim kadarıyla geçici kayıt şu an kapalı. Yapanlar da fahiş fiyatlardan yapıyor veya ***********. Wifi çeken bir yerde şebeke alabilirsiniz ancak VoWifi gerekiyor bilginiz olsun.

    2 tane 13 yerine kapalı kutu 15 Pro Max bulabilirdiniz bu arada.