iPhone YD 13 2 adet telefon aldım
15
●600
- 17-11-2024, 13:44:09Hiç bir telefoncu kayıt yapamaz iade et. En fazla uzatma oluyor onuda sinirladilar
- 17-11-2024, 13:46:36Yani kayıt derken uzatma iphonelerde bu şekilde ilerdiği için uzatma olarak kullanılsa nasıl olur her sene olarak belirli bir ücretle tek orjinali parasına 2 adet aldıkbsbilisimsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2024, 13:48:32iPhone'a kayıt nasıl yapacakmış ve ücreti ne kadar olacakmış aydınlatabilir misiniz?
Eğer telefonları kendinize aldıysanız kayıt yaptırmanıza gerek yok. İki telefonu çok rahat kullanabilirsiniz.
İlk 6 ay mavi (renk örnek için verilmiştir)
ikinci 6 ay kırmızı (renk örnek için verilmiştir)
cihazı paşalar gibi kullanırsınız. Her sene cihazlar yenilendiği için sirkülasyonu bu şekilde tamamlarsınız hocam. - 17-11-2024, 13:50:52Hocam birisi anneme birisi kardeşime artık telefonları cok eskımıştı almışken 2tane aldık aynı zamanda acılır muhtemelen.tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle