tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone'a kayıt nasıl yapacakmış ve ücreti ne kadar olacakmış aydınlatabilir misiniz?
Eğer telefonları kendinize aldıysanız kayıt yaptırmanıza gerek yok. İki telefonu çok rahat kullanabilirsiniz.
İlk 6 ay mavi (renk örnek için verilmiştir)
ikinci 6 ay kırmızı (renk örnek için verilmiştir)
cihazı paşalar gibi kullanırsınız. Her sene cihazlar yenilendiği için sirkülasyonu bu şekilde tamamlarsınız hocam.
Hocam birisi anneme birisi kardeşime artık telefonları cok eskımıştı almışken 2tane aldık aynı zamanda acılır muhtemelen.