iPhone'a kayıt nasıl yapacakmış ve ücreti ne kadar olacakmış aydınlatabilir misiniz?
Eğer telefonları kendinize aldıysanız kayıt yaptırmanıza gerek yok. İki telefonu çok rahat kullanabilirsiniz.
İlk 6 ay mavi (renk örnek için verilmiştir)
ikinci 6 ay kırmızı (renk örnek için verilmiştir)
cihazı paşalar gibi kullanırsınız. Her sene cihazlar yenilendiği için sirkülasyonu bu şekilde tamamlarsınız hocam.