Merhaba hocalarım hayırlı pazarlar. 2 adet yd telefon aldım 17 bin tl den 34 bine geldi 1 sene sonra kayıt yaparım telefoncu dedi. Uzatma için nasıl almışım fiyatlar ve konu hakkında biraz aydınlatır mısınız.