Hiç bir telefoncu kayıt yapamaz iade et. En fazla uzatma oluyor onuda sinirladilar
Yani kayıt derken uzatma iphonelerde bu şekilde ilerdiği için uzatma olarak kullanılsa nasıl olur her sene olarak belirli bir ücretle tek orjinali parasına 2 adet aldık