enesaydeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Bu Etik Mi?
25
●1.308
- 09-11-2024, 10:22:26Üyeliği durdurulduMantıklı bir açıklama bekliyordum sadece hocam kişisel görüşlerimizi dile getirirsek, herkesin kararına saygımız var der susardık.
- 09-11-2024, 10:23:05Üyeliği durdurulduEn doğrusu bu olacaktır. Tavsiyeniz için teşekkürler, uygulayacağım.Unique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2024, 10:24:15Mesaj kotasının olması, saatler sonra dönüş almak, ekranı yenilemeden yeni mesajı görememek gibi birçok sebep var hocam.randomsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2024, 10:25:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba, bence etik değil. çünki her iş için ayrı iletişim kanalı kullanılabilir örneğin x iş için whatsappdan iletişime geçin diyerek whatsapp bilgisi yazmış ise whatsappdan iletişime geçilebilir. ancak y iş için telegram yada pm ile dönüş yapın denmişse kişi bu ikisini kullanmalı. benim düşüncem tabi düşünceler değişebilir.
- 09-11-2024, 10:25:59Üyeliği durdurulduAma bu da "Benim vaktim değerli diğerlerinin özel hayatını umursamıyorum" demek olmaz mı hocam. Ya da daha sade versiyonu ile düşüncesizlik. O zaman herkes burada paylaşım yapsın mesajlar, yanıtlar, yorumlar whatsappdan dönsün. Halen mantıklı gelmiyorenesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2024, 10:27:19Burası ticaret platformu bir iş teklifine mesaj bırakıyorsanız illaki birileri size ulaşmaya çalışacaktır. Örnek şu an bir kargo çıkaracağım ve alıcı arkadaş online değil, kargo öğlene kadar açık ulaşamazsam kargosu pazartesine kalacak işi aksayacak. Mecburen profiline bakıyorum whatsapp vs var mı diye. Bu kadar aşırı hassas iseniz ticari konulara yazmamanızı tavsiye ederim. Yasal olarak bile web üzerinden ticari işlem yapan herkesin iletişim bilgisini yazma zorunluluğu mevcut.randomsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2024, 10:29:01Üyeliği durdurulduBen konu sahibi için ben de var demiştim ve 1 adet var hocam. konuyu okuyup da gecenin 3 ünde whatsappdan yazmasının sebebi bu olamaz ki. Tabi ki dediğiniz konuda ve yaptığınız işde sonuna kadar haklılık payınız var. Ama tabi ki diğer faktörleri de es geçmemek lazım. Değerli yorumunuz için teşekkürler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2024, 10:30:21Bende eğer whatsapp numarası varsa oradan yazmayı tercih ediyorum çünkü ticareti yürütmek çok zor R10 üzerinden.randomsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misal bir konuşma yapacaksınız aynı buradaki konuya yazdığım gibi cümlelerce yazı yazmak gerekiyor. Sonra tam bunu yazarken bir mesaj daha geliyor mobilden giriyorsanız yeni mesaja bakmadan cevap veremeyeceğiniz için dakikalarca uğraşıyorsunuz.
Ya da karşıdaki insanda telegram bildirimi aktif değilse ufak bir soruya ya da cevaba saatlerce dönüşünü bekliyorsunuz. Yani 5 dakikalık bir iş saatlerce sürüyor.
Bunun yanı sıra kota dolunca eski mesajları silmek zorunda kalıyorsun. Ama bir sene önce ticaret yaptığın insanı da hatırlamak zorundasın destek olmak için. O yüzden whatsapp her zaman iyidir.