• 09-11-2024, 10:22:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünceniz değişmeyecek ise buraya sorup onay almaya çalışmanızda mantıklı değil hocam zaten. Ne kadar detaya inerseniz o kadar sebep bulabilirsiniz rahatsız olacak.
    Mantıklı bir açıklama bekliyordum sadece hocam kişisel görüşlerimizi dile getirirsek, herkesin kararına saygımız var der susardık.
  • 09-11-2024, 10:23:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Unique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür durumlar için 2. bir numara alıp sadece iş için kullanmak hayat kurtarıyor, tavsiye ederim.
    En doğrusu bu olacaktır. Tavsiyeniz için teşekkürler, uygulayacağım.
  • 09-11-2024, 10:24:15
    #12
    Platin üye
    randomsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı bir açıklama bekliyordum sadece hocam kişisel görüşlerimizi dile getirirsek, herkesin kararına saygımız var der susardık.
    Mesaj kotasının olması, saatler sonra dönüş almak, ekranı yenilemeden yeni mesajı görememek gibi birçok sebep var hocam.
  • 09-11-2024, 10:25:41
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, bence etik değil. çünki her iş için ayrı iletişim kanalı kullanılabilir örneğin x iş için whatsappdan iletişime geçin diyerek whatsapp bilgisi yazmış ise whatsappdan iletişime geçilebilir. ancak y iş için telegram yada pm ile dönüş yapın denmişse kişi bu ikisini kullanmalı. benim düşüncem tabi düşünceler değişebilir.
  • 09-11-2024, 10:25:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj kotasının olması, saatler sonra dönüş almak, ekranı yenilemeden yeni mesajı görememek gibi birçok sebep var hocam.
    Ama bu da "Benim vaktim değerli diğerlerinin özel hayatını umursamıyorum" demek olmaz mı hocam. Ya da daha sade versiyonu ile düşüncesizlik. O zaman herkes burada paylaşım yapsın mesajlar, yanıtlar, yorumlar whatsappdan dönsün. Halen mantıklı gelmiyor
  • 09-11-2024, 10:27:19
    #15
    randomsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle düşünmüyorum halen maalesef. Mesela benim gönderime gönderdiğiniz bir mesaj sebebiyle bir başkasının sizin profilinizden başka bir iş için yaptığınız paylaşımda bulunan numaraya yazması etik değil. Böyle bir durumda iletişim isteseniz zaten numara paylaşırdınız değil mi.
    Burası ticaret platformu bir iş teklifine mesaj bırakıyorsanız illaki birileri size ulaşmaya çalışacaktır. Örnek şu an bir kargo çıkaracağım ve alıcı arkadaş online değil, kargo öğlene kadar açık ulaşamazsam kargosu pazartesine kalacak işi aksayacak. Mecburen profiline bakıyorum whatsapp vs var mı diye. Bu kadar aşırı hassas iseniz ticari konulara yazmamanızı tavsiye ederim. Yasal olarak bile web üzerinden ticari işlem yapan herkesin iletişim bilgisini yazma zorunluluğu mevcut.
  • 09-11-2024, 10:29:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası ticaret platformu bir iş teklifine mesaj bırakıyorsanız illaki birileri size ulaşmaya çalışacaktır. Örnek şu an bir kargo çıkaracağım ve alıcı arkadaş online değil, kargo öğlene kadar açık ulaşamazsam kargosu pazartesine kalacak işi aksayacak. Mecburen profiline bakıyorum whatsapp vs var mı diye. Bu kadar aşırı hassas iseniz ticari konulara yazmamanızı tavsiye ederim. Yasal olarak bile web üzerinden ticari işlem yapan herkesin iletişim bilgisini yazma zorunluluğu mevcut.
    Ben konu sahibi için ben de var demiştim ve 1 adet var hocam. konuyu okuyup da gecenin 3 ünde whatsappdan yazmasının sebebi bu olamaz ki. Tabi ki dediğiniz konuda ve yaptığınız işde sonuna kadar haklılık payınız var. Ama tabi ki diğer faktörleri de es geçmemek lazım. Değerli yorumunuz için teşekkürler.
  • 09-11-2024, 10:29:33
    #17
    2 tane numara kullanmak en iyisi bence.
  • 09-11-2024, 10:30:21
    #18
    Platin üye
    randomsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama bu da "Benim vaktim değerli diğerlerinin özel hayatını umursamıyorum" demek olmaz mı hocam. Ya da daha sade versiyonu ile düşüncesizlik. O zaman herkes burada paylaşım yapsın mesajlar, yanıtlar, yorumlar whatsappdan dönsün. Halen mantıklı gelmiyor
    Bende eğer whatsapp numarası varsa oradan yazmayı tercih ediyorum çünkü ticareti yürütmek çok zor R10 üzerinden.

    Misal bir konuşma yapacaksınız aynı buradaki konuya yazdığım gibi cümlelerce yazı yazmak gerekiyor. Sonra tam bunu yazarken bir mesaj daha geliyor mobilden giriyorsanız yeni mesaja bakmadan cevap veremeyeceğiniz için dakikalarca uğraşıyorsunuz.

    Ya da karşıdaki insanda telegram bildirimi aktif değilse ufak bir soruya ya da cevaba saatlerce dönüşünü bekliyorsunuz. Yani 5 dakikalık bir iş saatlerce sürüyor.

    Bunun yanı sıra kota dolunca eski mesajları silmek zorunda kalıyorsun. Ama bir sene önce ticaret yaptığın insanı da hatırlamak zorundasın destek olmak için. O yüzden whatsapp her zaman iyidir.