Burası ticaret platformu bir iş teklifine mesaj bırakıyorsanız illaki birileri size ulaşmaya çalışacaktır. Örnek şu an bir kargo çıkaracağım ve alıcı arkadaş online değil, kargo öğlene kadar açık ulaşamazsam kargosu pazartesine kalacak işi aksayacak. Mecburen profiline bakıyorum whatsapp vs var mı diye. Bu kadar aşırı hassas iseniz ticari konulara yazmamanızı tavsiye ederim. Yasal olarak bile web üzerinden ticari işlem yapan herkesin iletişim bilgisini yazma zorunluluğu mevcut.
Ben konu sahibi için ben de var demiştim ve 1 adet var hocam. konuyu okuyup da gecenin 3 ünde whatsappdan yazmasının sebebi bu olamaz ki. Tabi ki dediğiniz konuda ve yaptığınız işde sonuna kadar haklılık payınız var. Ama tabi ki diğer faktörleri de es geçmemek lazım. Değerli yorumunuz için teşekkürler.