Mantıklı bir açıklama bekliyordum sadece hocam kişisel görüşlerimizi dile getirirsek, herkesin kararına saygımız var der susardık.
Mesaj kotasının olması, saatler sonra dönüş almak, ekranı yenilemeden yeni mesajı görememek gibi birçok sebep var hocam.