Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, bence etik değil. çünki her iş için ayrı iletişim kanalı kullanılabilir örneğin x iş için whatsappdan iletişime geçin diyerek whatsapp bilgisi yazmış ise whatsappdan iletişime geçilebilir. ancak y iş için telegram yada pm ile dönüş yapın denmişse kişi bu ikisini kullanmalı. benim düşüncem tabi düşünceler değişebilir.