• 08-11-2024, 12:39:23
    #1
    Dostlar selamlar, Maalesef talihsiz bir olay oldu ve QNB tarafından icraya verildim ödeme zorluğundan ötürü ve taşınma arefesindeyim daha henüz adres değişikliği bildirimi yapmadım fakat sorum şu daha önce Garanti ile icralık olduğum da bulunduğum şehirde ki icra dairesine gidip mal beyanı vermiştim hatta sormuştum uyaptan'da verilebiliyor mu diye evet demişlerdi fakat şuan uyaptan vermeye çalıştığım da e-imza vs istiyor onlar da bende yok üzerime kayıtlı hiç bir şey yok 3. şahıslardan alacağım da yok maaşım da yok mal beyanı vermesem problem olur mu? Yoksa şuan ki taşındığım ilde ki önce nüfus dairesine gidip adres değişikliği verip daha sonra icra müdürlüğüne gidip mal beyanında bulunayım mı veya uyaptan nasıl evrak gönderebilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • 08-11-2024, 12:43:51
    #2
    mal beyanına gerek yok
  • 08-11-2024, 12:47:10
    #3
    bilnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mal beyanına gerek yok
    Neden hocam?
  • 08-11-2024, 12:47:49
    #4
    mal beyani vermek her bakımdan iyidir
    durumunu anlatırsan
    üzerine kayıtlı malları, maaşının 4 te 1 ini alabilirler .
    Kripto borsalarına bile tebligat gönderebilirler
    onun dışında eger avukata imza vermezsen
    çok sıkıntı çıkmaz ev haczi olabilir tebligat adresine olur o da
  • 08-11-2024, 12:49:12
    #5
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mal beyani vermek her bakımdan iyidir
    durumunu anlatırsan
    üzerine kayıtlı malları, maaşının 4 te 1 ini alabilirler .
    Kripto borsalarına bile tebligat gönderebilirler
    onun dışında eger avukata imza vermezsen
    çok sıkıntı çıkmaz ev haczi olabilir tebligat adresine olur o da
    Hiç bir şeyim yok hocam geçen gün eski eve 2 adet memur gitmiş kapıdan bakmışlar gitmişler. Nasıl vereceğim mal beyanını?
  • 08-11-2024, 12:50:30
    #6
    E imza yerine banka şifrenle de bağlanabiliyor olman lazım.


    Ev haczi kalktı Olacak olan Maaş varsa maaşa veya Banka hesabına haciz konur. Bir süre arayıp sonra başka kuruma 3 kuruşa satılır onlar taciz eder o kadar
  • 08-11-2024, 12:51:47
    #7
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E imza yerine banka şifrenle de bağlanabiliyor olman lazım.


    Ev haczi kalktı Olacak olan Maaş varsa maaşa veya Banka hesabına haciz konur. Bir süre arayıp sonra başka kuruma 3 kuruşa satılır onlar taciz eder o kadar
    Deneyim hocam bağlanırım sorun yok daha garanti de gelmişti ev hacizine ama eve girmemişler 2 adet memur gelmiş kapıdan bakmış bizde tüm eşyalar tek ve temel ihtiyaç olduğu için öyle yazıp gitmişler.
  • 08-11-2024, 12:52:03
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    borc miktarı nedir hocam
  • 08-11-2024, 12:53:49
    #9
    AccountMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borc miktarı nedir hocam
    Enpara dahil 80k civarı hocam