Banka icra davası hakkında?
27
●1.466
- 08-11-2024, 12:39:23Dostlar selamlar, Maalesef talihsiz bir olay oldu ve QNB tarafından icraya verildim ödeme zorluğundan ötürü ve taşınma arefesindeyim daha henüz adres değişikliği bildirimi yapmadım fakat sorum şu daha önce Garanti ile icralık olduğum da bulunduğum şehirde ki icra dairesine gidip mal beyanı vermiştim hatta sormuştum uyaptan'da verilebiliyor mu diye evet demişlerdi fakat şuan uyaptan vermeye çalıştığım da e-imza vs istiyor onlar da bende yok üzerime kayıtlı hiç bir şey yok 3. şahıslardan alacağım da yok maaşım da yok mal beyanı vermesem problem olur mu? Yoksa şuan ki taşındığım ilde ki önce nüfus dairesine gidip adres değişikliği verip daha sonra icra müdürlüğüne gidip mal beyanında bulunayım mı veya uyaptan nasıl evrak gönderebilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
- 08-11-2024, 12:47:49mal beyani vermek her bakımdan iyidir
durumunu anlatırsan
üzerine kayıtlı malları, maaşının 4 te 1 ini alabilirler .
Kripto borsalarına bile tebligat gönderebilirler
onun dışında eger avukata imza vermezsen
çok sıkıntı çıkmaz ev haczi olabilir tebligat adresine olur o da - 08-11-2024, 12:49:12Hiç bir şeyim yok hocam geçen gün eski eve 2 adet memur gitmiş kapıdan bakmışlar gitmişler. Nasıl vereceğim mal beyanını?videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2024, 12:51:47Deneyim hocam bağlanırım sorun yok daha garanti de gelmişti ev hacizine ama eve girmemişler 2 adet memur gelmiş kapıdan bakmış bizde tüm eşyalar tek ve temel ihtiyaç olduğu için öyle yazıp gitmişler.cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2024, 12:52:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.borc miktarı nedir hocam
- 08-11-2024, 12:53:49Enpara dahil 80k civarı hocamAccountMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle