Dostlar selamlar, Maalesef talihsiz bir olay oldu ve QNB tarafından icraya verildim ödeme zorluğundan ötürü ve taşınma arefesindeyim daha henüz adres değişikliği bildirimi yapmadım fakat sorum şu daha önce Garanti ile icralık olduğum da bulunduğum şehirde ki icra dairesine gidip mal beyanı vermiştim hatta sormuştum uyaptan'da verilebiliyor mu diye evet demişlerdi fakat şuan uyaptan vermeye çalıştığım da e-imza vs istiyor onlar da bende yok üzerime kayıtlı hiç bir şey yok 3. şahıslardan alacağım da yok maaşım da yok mal beyanı vermesem problem olur mu? Yoksa şuan ki taşındığım ilde ki önce nüfus dairesine gidip adres değişikliği verip daha sonra icra müdürlüğüne gidip mal beyanında bulunayım mı veya uyaptan nasıl evrak gönderebilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.