• 08-11-2024, 13:55:13
    #19
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vermemek diye bir seçenek yok Hapis cezası çıkabilir. Evet gidip elden vermen gerek ama ihmal etme
    Umarım bulunduğum ilde ki icra müdürlüğü kabul eder de belgeyi sorun yaşamam garanti bankasında baya bir geç haberim olmuştu ama gittiğim de oradaki memur "Bir şey olmaz verebilirsin" demişti bugün de gidemem tebligat Kasım 1'de gelmiş pazartesi günü o zaman elden vermeye gideyim enpara'nında vereyim aradan çıksın ikiside.
  • 08-11-2024, 16:19:20
    #20
    Kabul etmemesi için sebep yok
  • 08-11-2024, 22:51:03
    #21
    05.04.2023 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren İcra ve İflas Kanunu ile Bazı Kanunlarda
    Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun ile İcra ve İflas Kanunu'na "Konutta Haciz" başlıklı madde eklenerek
    hakim kararı olmaksızın konutlarda haciz işleminin yapılamayacağı düzenlenmiştir

    2004 sayılı Kanunda yer alan "bireyleri için lüzumlu eşya; aynı amaçla kullanılan eşyanın birden fazla olması
    durumunda bunlardan biri" ibaresi "bireylerine ait kişisel eşya ile ailenin ortak kullanımına hizmet
    eden tüm ev eşyası" şeklinde değiştirilmiş olduğundan dolayı söz konusu düzenleme
    ile, borçlu ile aynı çatı altında yaşayan aile bireylerine ait kişisel eşya ile tüm ev eşyasının haczi yasaklanmış durumdadır.

    Haklarını bil hocam, yasa bu şekilde.
  • 08-11-2024, 23:01:13
    #22
    İcrayı da avukatı da bankanın her türlü kredi ödeyememe çilesini çekmiş birisi olarak şu anki aklım olsaydı ve şu anda da aynısını yaparım.


    Hiç bir şeyim yoksa hiç bir yere imza atmam.. Her türlü tehdit vs. ne olursa olsun....Hiç bir zaman kafaya takmam. Mantığım şu : " Alacaklı banka ise onlar düşünsün parayı senden nasıl alacağını " Moralimi bozmama gerek yok.. diye kendimi telkin verirdim..



    Kişilere olan borç ayrı, şahıslara olan borçta o paraya ihtiyacı olabilir, banka senden parayı alamadığı her geçen günde de faiz işletiyor zaten..
  • 09-11-2024, 10:46:12
    #23
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    05.04.2023 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren İcra ve İflas Kanunu ile Bazı Kanunlarda
    Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun ile İcra ve İflas Kanunu'na "Konutta Haciz" başlıklı madde eklenerek
    hakim kararı olmaksızın konutlarda haciz işleminin yapılamayacağı düzenlenmiştir

    2004 sayılı Kanunda yer alan "bireyleri için lüzumlu eşya; aynı amaçla kullanılan eşyanın birden fazla olması
    durumunda bunlardan biri" ibaresi "bireylerine ait kişisel eşya ile ailenin ortak kullanımına hizmet
    eden tüm ev eşyası" şeklinde değiştirilmiş olduğundan dolayı söz konusu düzenleme
    ile, borçlu ile aynı çatı altında yaşayan aile bireylerine ait kişisel eşya ile tüm ev eşyasının haczi yasaklanmış durumdadır.

    Haklarını bil hocam, yasa bu şekilde.
    Teşekkür ederim hocam verdiğiniz değerli bilgi için.
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İcrayı da avukatı da bankanın her türlü kredi ödeyememe çilesini çekmiş birisi olarak şu anki aklım olsaydı ve şu anda da aynısını yaparım.


    Hiç bir şeyim yoksa hiç bir yere imza atmam.. Her türlü tehdit vs. ne olursa olsun....Hiç bir zaman kafaya takmam. Mantığım şu : " Alacaklı banka ise onlar düşünsün parayı senden nasıl alacağını " Moralimi bozmama gerek yok.. diye kendimi telkin verirdim..



    Kişilere olan borç ayrı, şahıslara olan borçta o paraya ihtiyacı olabilir, banka senden parayı alamadığı her geçen günde de faiz işletiyor zaten..
    Hocam mal beyanında bulunuyor muydunuz? Cezası var diyorlar çünkü bulunmaz isek.
  • 09-11-2024, 10:48:33
    #24
    ödeme taahütü (imza) vermezsen hapis cezası olmaz. Aksi takdirde 3 ay hapis cezası çıkar.
  • 09-11-2024, 10:51:48
    #25
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme taahütü (imza) vermezsen hapis cezası olmaz. Aksi takdirde 3 ay hapis cezası çıkar.
    Mal beyanında bulunmak zorunda mıyız hocam?
  • 09-11-2024, 10:56:21
    #26
    Adverio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal beyanında bulunmak zorunda mıyız hocam?
    Evet hocam, icra dairesine gidip bulunun, kafanız rahat olur. Bende zamanında 4 bankaya borcum vardı, gidip bulundum.
  • 09-11-2024, 11:20:34
    #27
    Adverio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam verdiğiniz değerli bilgi için.

    Hocam mal beyanında bulunuyor muydunuz? Cezası var diyorlar çünkü bulunmaz isek.
    Güncel bilgim yok ama önceden bildiğim mal beyanında bulunmak zorundaydık diye biliyorum.