Adverio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mal beyanında bulunmak zorunda mıyız hocam?
Evet hocam, icra dairesine gidip bulunun, kafanız rahat olur. Bende zamanında 4 bankaya borcum vardı, gidip bulundum.