İcrayı da avukatı da bankanın her türlü kredi ödeyememe çilesini çekmiş birisi olarak şu anki aklım olsaydı ve şu anda da aynısını yaparım.
Hiç bir şeyim yoksa hiç bir yere imza atmam.. Her türlü tehdit vs. ne olursa olsun....Hiç bir zaman kafaya takmam. Mantığım şu : " Alacaklı banka ise onlar düşünsün parayı senden nasıl alacağını " Moralimi bozmama gerek yok.. diye kendimi telkin verirdim..
Kişilere olan borç ayrı, şahıslara olan borçta o paraya ihtiyacı olabilir, banka senden parayı alamadığı her geçen günde de faiz işletiyor zaten..