E imza yerine banka şifrenle de bağlanabiliyor olman lazım.
Ev haczi kalktı Olacak olan Maaş varsa maaşa veya Banka hesabına haciz konur. Bir süre arayıp sonra başka kuruma 3 kuruşa satılır onlar taciz eder o kadar
Deneyim hocam bağlanırım sorun yok daha garanti de gelmişti ev hacizine ama eve girmemişler 2 adet memur gelmiş kapıdan bakmış bizde tüm eşyalar tek ve temel ihtiyaç olduğu için öyle yazıp gitmişler.