mal beyani vermek her bakımdan iyidir
durumunu anlatırsan
üzerine kayıtlı malları, maaşının 4 te 1 ini alabilirler .
Kripto borsalarına bile tebligat gönderebilirler
onun dışında eger avukata imza vermezsen
çok sıkıntı çıkmaz ev haczi olabilir tebligat adresine olur o da
Hiç bir şeyim yok hocam geçen gün eski eve 2 adet memur gitmiş kapıdan bakmışlar gitmişler. Nasıl vereceğim mal beyanını?