Bebeğimiz 3.5 aylık oldu 1 aydır alanyada eşimle beraber ailesinin yanındalardı 2 haftadır da bizimkilerin yanındaydık dün kendi evimize geldik ama geldiğimizden beri çocukta bi haller var.
Ağlama krizi geçiriyor uyumuyor. Ne olmuş olabilir?
Hasta değil ateşi vs yok özellikle akşam olunca ağlama krizine giriyor napacağımızı şaşırdık vallahi 🥺
Kolik bebek normalde kolik bebek müzikleri açınca susup uyuyordu 2 gündür onda da susmuyor bağıra bağıra ağlıyor 😪
Ateşi olmayan bebek neden ağlar?
30
●754
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 20-10-2024, 23:33:02Gaz kardeşim başka sebep arama, emin olmak için acile başvur hemen. Doktor röntgene yönlendirecek karından çekecekler. Karnında çok gaz varsa lavman verirler... Gazdan kurtulduktan sonra kuzu gibi uyuyacak

Geçmiş olsun. - 20-10-2024, 23:38:36Gaz çıkarıyor sırt üstü yatınca başlıyor ağlamaya ayakta taşıyınca susuyor da ona da kol dayanmıyorhedefniche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2024, 23:42:28Hala gaz sancısı yaşıyor yüksek ihtimalle. Çok fazla gaz dolmuş olabilir. Çıkarsa da tam çıkaramıyor olabilir. Çocuk acile gitmek zor değilse sen dediğimi yap başvur, bu yollardan çok baba anne geçtiGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski büyüklerin hurafelerine sakın aldırış etme
Tıp var ufak bir lavmanla yarım saatte bebek uykuya dalıyor
Doktor kontrolünden geçsin tabi ki. Belki boğazında enfeksikyon vardır ateş yapmıyorda olabilir. Biz ne desek boş doktor en iyisini bilir. Bekletme sen git doktora
- 20-10-2024, 23:47:16Ağlarken ayaklarını kasıyorsa yüksek ihtimalle gazdır. Bacak hareketleri yapın. Emdikten sonra ağlıyorsa midesinde ki gazdır omzuna yatırıp sırtını sıvazla. Herhangi bi zamanda yapıyorsa bağırsaklarında ki gazdır. Ona da hareket lazım. Ben sırt üstü yatırıp ayaklarını kaldırıp avuçlarını sağ sol ayrı olmak üzere çapraz bi şekilde 10-15 kez dizlerine veya ayaklarına değdiriyordum. Çok çok rahatsız olursa bebekler için gaz çıkartıcılar var onlardan verebilirsin ama onu da çok verme bağırsakları tembelleşmesin çok nadir ver. Bu süreçte ki çocuklarda bu durum normal. Erkek çocuk ise sünnetini de geciktirme bebekken daha rahat geçiriyor
Ayrıca ayakta kucağa alıştıysa yatınca ağlaması da çok normal.
Kolikti bence oğlum, şimdi 6 yaşında, geçiyor geçiyor her şey gibi bu da geçiyor koskoca adam oluyorlar
Gaz hocam tek sebebi bu ağlamaların, çıkarması falan önemli değil ben ne hareketlerle art arda 5-10 kez çıkarttırırdım yine ağlamaları aniden başlar bitmek bilmezdi, anneyi emiyorsa gaz yapıcı şeylerin yenmemesi önemli, ayrıca çocuğa mama veriliyorsa gaz yapmayacak türde olanlardan verilmesi de doğru seçenek olacaktır. Bol bol pışpışlayacaksınız sırtını ovalayarak beline doğru yukardan aşağı. Ara sıra da bacak hareketleri yaptırabilirsiniz yavaş yavaş karnına doğru ittirerek bisiklet sürdürür gibi
Bir de mama kullanıyorsa veya direkt olarak doktorunuza danıştıktan sonra, gaz giderici damla kullanabilirsiniz. Bitkisel oluyor genelde bunlar. Ayrıca gaz için yanlış hatırlamıyorsam Humana diye bir markanın rezeneli çayını da kullanmıştı eşim.