Bebeğimiz 3.5 aylık oldu 1 aydır alanyada eşimle beraber ailesinin yanındalardı 2 haftadır da bizimkilerin yanındaydık dün kendi evimize geldik ama geldiğimizden beri çocukta bi haller var.

Ağlama krizi geçiriyor uyumuyor. Ne olmuş olabilir?
Hasta değil ateşi vs yok özellikle akşam olunca ağlama krizine giriyor napacağımızı şaşırdık vallahi 🥺

Kolik bebek normalde kolik bebek müzikleri açınca susup uyuyordu 2 gündür onda da susmuyor bağıra bağıra ağlıyor 😪