Ağlarken ayaklarını kasıyorsa yüksek ihtimalle gazdır. Bacak hareketleri yapın. Emdikten sonra ağlıyorsa midesinde ki gazdır omzuna yatırıp sırtını sıvazla. Herhangi bi zamanda yapıyorsa bağırsaklarında ki gazdır. Ona da hareket lazım. Ben sırt üstü yatırıp ayaklarını kaldırıp avuçlarını sağ sol ayrı olmak üzere çapraz bi şekilde 10-15 kez dizlerine veya ayaklarına değdiriyordum. Çok çok rahatsız olursa bebekler için gaz çıkartıcılar var onlardan verebilirsin ama onu da çok verme bağırsakları tembelleşmesin çok nadir ver. Bu süreçte ki çocuklarda bu durum normal. Erkek çocuk ise sünnetini de geciktirme bebekken daha rahat geçiriyor Ayrıca ayakta kucağa alıştıysa yatınca ağlaması da çok normal.