Gaz çıkarıyor sırt üstü yatınca başlıyor ağlamaya ayakta taşıyınca susuyor da ona da kol dayanmıyor
Hala gaz sancısı yaşıyor yüksek ihtimalle. Çok fazla gaz dolmuş olabilir. Çıkarsa da tam çıkaramıyor olabilir. Çocuk acile gitmek zor değilse sen dediğimi yap başvur, bu yollardan çok baba anne geçti

Eski büyüklerin hurafelerine sakın aldırış etme

Tıp var ufak bir lavmanla yarım saatte bebek uykuya dalıyor

Doktor kontrolünden geçsin tabi ki. Belki boğazında enfeksikyon vardır ateş yapmıyorda olabilir. Biz ne desek boş doktor en iyisini bilir. Bekletme sen git doktora