Ateşi olmayan bebek neden ağlar?
30
●754
- 21-10-2024, 00:10:25Eğer kolikse bebek kendi etrafında dönebilene kadar bunu yaşamanız muhtemel. Yani kasları kendini çevirmeye yetebilecek güce ulaşabilene kadar. Doktora danışarak Biogaia probiyotik, Nurs harweys, beyaz gürültü sesleri, birde hamakta uyutmak iyi gelecektir.Allah kolaylık ve şifa versin.
- 21-10-2024, 00:12:05Hocam bence yer değişikliği, gayet normal bir süreç olduğunu tahmin ediyorum. 2 gün olmuş bugünü de idare et, inşallah sabaha ve yarına bişey kalmaz ortamına alışır ve artık ağlamayı bırakır diye düşünüyorum. (Genelde gaza yorumlanır lakin ortam değişiklikleri, çocukların bir anda kalabalık ortamdan sakin ortama veya tam tersi duruma geçmeleri ani tepkilere neden olabiliyor) Yarın yorumlarınızı bekliyoruz hep beraber inşallah..
- 21-10-2024, 05:25:50Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Offf. Travmalarım depreşti. 1. haftadan 4. aya kadar aralıksız yaşadık nerdeyse her gün her saat iliklerimize kadar
Kolikti bence oğlum, şimdi 6 yaşında, geçiyor geçiyor her şey gibi bu da geçiyor koskoca adam oluyorlar
Gaz hocam tek sebebi bu ağlamaların, çıkarması falan önemli değil ben ne hareketlerle art arda 5-10 kez çıkarttırırdım yine ağlamaları aniden başlar bitmek bilmezdi, anneyi emiyorsa gaz yapıcı şeylerin yenmemesi önemli, ayrıca çocuğa mama veriliyorsa gaz yapmayacak türde olanlardan verilmesi de doğru seçenek olacaktır. Bol bol pışpışlayacaksınız sırtını ovalayarak beline doğru yukardan aşağı. Ara sıra da bacak hareketleri yaptırabilirsiniz yavaş yavaş karnına doğru ittirerek bisiklet sürdürür gibi
Bir de mama kullanıyorsa veya direkt olarak doktorunuza danıştıktan sonra, gaz giderici damla kullanabilirsiniz. Bitkisel oluyor genelde bunlar. Ayrıca gaz için yanlış hatırlamıyorsam Humana diye bir markanın rezeneli çayını da kullanmıştı eşim.
Not: Ağlama sorunu gaz değilse bebek doymuyor olabilir. Mama takviyesi yapabilirsiniz sustuğunu göreceksiniz. - 21-10-2024, 11:02:57Üyeliği durdurulduBenim oğlum da kolikti 24 saat ağlıyordu. Çok sancılı bir süreçti,şükür geçtik o yılları
Ne uyku,ne yemek
Çok zor
ALLAH yardımcın olsun - 21-10-2024, 16:19:57Normalde o tip sesler kâr ediyor ama dünkü krizi o da geçirmediKR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolikti bence oğlum, şimdi 6 yaşında, geçiyor geçiyor her şey gibi bu da geçiyor koskoca adam oluyorlar
Gaz hocam tek sebebi bu ağlamaların, çıkarması falan önemli değil ben ne hareketlerle art arda 5-10 kez çıkarttırırdım yine ağlamaları aniden başlar bitmek bilmezdi, anneyi emiyorsa gaz yapıcı şeylerin yenmemesi önemli, ayrıca çocuğa mama veriliyorsa gaz yapmayacak türde olanlardan verilmesi de doğru seçenek olacaktır. Bol bol pışpışlayacaksınız sırtını ovalayarak beline doğru yukardan aşağı. Ara sıra da bacak hareketleri yaptırabilirsiniz yavaş yavaş karnına doğru ittirerek bisiklet sürdürür gibi